czwartek, 9 września 2010

Wiejskie lenistwo

Siedzę sobie na wsi i czas mi błogo płynie. Dziś przykładowo dość leniwie minął dzień. Co nie oznacza, że codziennie leżę do góry brzuchem. Dwa dni z rzędu nabijałam tytoń (kto ma rodzinę na wsi, która tytoń sadzi - wie o czym mówię). Dziś zatem należało mi się wolne. Wybrałyśmy się z kuzynką na poszukiwania jeżyn. Zebrałyśmy ich duży słoik i teraz zastanawiam się do czego je wykorzystać. Macie może jakieś sugestie? :)
Pogoda nadal nie rozpieszcza. Tutaj u mnie dziś po południu znowu lało. Wcześniej, gdy zbierałam w polach jeżyny, nad łąkami, nisko nad ziemią latały jaskółki. Co owy deszcz wróżyło. Ale czułam ten fantastyczny jesienny wiatr, który tak uwielbiam. Pachnący wolnością :D Wdychałam go z uśmiechem na ustach. Nieważne, że co chwilę pociągałam nosem :)
A dwa dni temu jeszcze świeciło takie słońce...Koty lubią taką pogodę bo mogą się wygrzewać wylegując się przy nagrzanym murze. Zawsze popołudniami gdy wrócą z łowów, właśnie pod chlewem drzemią. Jak się takie liczne towarzystwo zgromadzi to babcia sobie rady nie daje.Tak włażą pod nogi :)
Oto nasza cała gromadka:
Dwa tygrysy, szaraki czy jak by je zwać. Różnią się tylko płcią :D
Tygrys nr 1


Tygrys nr 2


Mama-kot o bardzo ciekawym umaszczeniu. Może nie jest to klasyczna piękność, za to najbardziej cywilizowany kotek spośród wszystkich. I miała być moja :)

Kocur zwany przeze mnie ojcem. Aczkolwiek nic mi nie wiadomo o jego potomstwie.

And last but not least - nasz młodzian. Po swoim pierwszym dniu całym spędzonym na dworze.

Szkoda, że żaden z nich nie jest naprawdę mój ;)

2 komentarze:

  1. E tam, nie umywasz się do mnie.U mnie na wsi jest ich cała szóstka +/- kilka dochodzących...ano chyba się plotka rozniosla w kocim światku,że u nas nikomu jedzenia nie odmawiamy:)Jeżyny...ja jutro robie podejście nr2 do muffinek wg Elle(juz pisalam o nich na blogu), tym razem z mascarpone.Ewentualnie polecam pierogi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kociaki! cuda, ale ja chyba wolę psy!
    p.s. uczę polskiego!

    OdpowiedzUsuń