piątek, 12 marca 2010

Początek

No i się zaczęło. W swoim jakże długim, 19-letnim życiu posiadałam dwa blogi. Przyznam, że zważywszy na mój słomiany zapał do większości przedsięwzięć, prowadziłam je dość długo. Jednak zaliczyć je można było do kategorii tych o wszystkim i o niczym. Natomiast ten będzie o czymś! Mianowicie o gotowaniu.

Przede wszystkim uwielbiam jeść! Myślę, że czynność tą można zaliczyć do moich ulubionych. Czasami bywa tak, że mam ochotę na coś więcej niż zwykłe kanapki i wtedy przystępuję do działania.

Wśród moich ulubionych lektur znajdują się książki kucharskie. Mam ich parę i nie zawaham się ich użyć. Co więcej, podejrzewam, iż z czasem moje zbiory się powiększą.

Ekspertem kulinarnym nie jestem, ale gotowanie i jedzenie sprawia mi ogromną przyjemność i sporą frajdę, a to chyba najważniejsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz